top of page

Kabelkedjor på min printrbot

En sak som jag velat göra sedan jag köpte printern är kabelkedjor. Min gode vän Robert snubblade öven en länk med några som var perfekta så nu är det på plats :)

Dom ärjätte bra för varannan länk är heltöppen bakåt eller framåt.. så man behöver inte koppla ur några kablar för att montera. och skulle en länk gå sönder så bara sätter man dit en ny.

Innan har problemen varit att länkarna är stängda och man måste dra kabal stammen igenom och krångla..

Ända kedjan jag inte gjort ännu är den till heatded bed.. den måste jag designa ett fäste till då den som fanns med var till heatedbed upgrade v1.. jag har v2 :)

Går åt en del bitar.. man får lägga upp det o boxar för att hålla ordning på vilka bitar som ska sitta var.

Follow Us
  • Twitter Basic Black
  • Facebook Basic Black
  • Google+ Basic Black
Recent Posts
bottom of page